Majitelé firem stráví spoustu času nad účetnictvím, aby ho měli v pořádku.
My Vám tento čas ušetříme pro Váš byznys.
Respektujeme fakt, že každé podnikání je specifické, proto volíme individuální a konstruktivní přístup dle potřeb klienta. Pokud vyžadujete častou komunikaci, flexibilní řešení problémů a okamžité vyřízení jakýchkoliv požadavků, jsme pro Vás ti praví!
Vedení účetnictví Vám zajistí:
- zaúčtování přijatých, vydaných a pokladních dokladů / faktur, případně import vydaných faktur v jakémkoliv elektronickém formátu
- poskytnutí našeho CRM a cloudového řešení pro elektronické předávání dokladů
- měsíční přehledy o hospodaření a finančním zdraví firmy
- sledování splatnosti závazků a pohledávek
- zaúčtování výpisů z bankovních účtů (v několika měnách)
- analytické rozlišení výnosů a nákladů
- vedení evidence majetku (hmotného i nehmotného)
- měsíční, kvartální a roční uzávěrka, včetně podání DPH a kontrolního hlášení
- veškeré přihlášky k daním a jejich podání na příslušný úřad
- účetní, daňové a právní poradenství
- zastupování na úřadech v plné míře
- vzdálený přístup ke svému účetnictví -> prvotní vystavování vydaných faktur bez poplatku