Reference

Naší spokojení zákazníci

Stále důkladnější dohled státu je jistě nepříjemným vztyčeným prstem nad většinou podnikatelů. Naštěstí naší klienti vědí, že mají vše v pořádku a s úsměvem na tváři mohou podnikat.

Staňte se našim klientem a začneme psát další příběh společně.

  • K Účetní kanceláři Kawková, s.r.o jsme přešli z důvodu možnosti předávání dokladů elektronickou formou, což nám výrazně ušetřilo čas i peníze. Díky včasnému zpracování všech dokladů a odborným odpovědím na naše otázky se místo účetnictví můžeme plně věnovat našemu byznysu. Společnost Kawková, s.r.o. můžu vřele doporučit.

    Filip Češka Sweetplanet, s.r.o. | www.sweetplanet.cz
  • Účetní kancelář KAWKOVÁ – to je to, co jsme dlouho hledali. Potřebujeme vést účetnictví při svém podnikání zodpovědně, bezstarostně a hlavně vědět, že to mají v ruce odborníci na pravém místě. Můžeme vyzdvihnout osobní přístup, profesionalitu a kvalitu. Přechod účetnictví po předchozí účetní proběhl bez komplikací. Pokud hledáte účetní firmu, tak neváhejte – my jsme ji našli. Děkujeme.

    Ing. David Gřundil NOVA LIFT, s.r.o. | www.novalift.cz
  • Rád bych poděkoval celému vašemu týmu za vynikající přístup v rámci vedení účetní a mzdové agendy pro mé společnosti. Jsem velmi potěšen profesionalitou a vysokou úrovní poskytovaných služeb.

    Jan Brunec Webdevel, s.r.o. | www.webdevel.cz
  • Jsme velmi rádi za tuto spolupráci. Vaše firma nám vždy vyšla vstříc, poradila a pomohla. Jste profesionálové, kteří svou práci znají a dělají ji dobře. Víme, že se na vás můžeme spolehnout, obrátit s jakýmkoli problémem a vy nám poradíte, či jej pomůžete vyřešit. V ničem nevidíte problém, jste flexibilní a opravdoví profesionálové ve svém oboru. Pro podnikatele v dnešní době je obrovským přínosem mít vedle sebe partnera jako jste vy. P.S.: Také jste velmi milí a příjemní lidé :-)

    Karel Černín BAURITT, s.r.o.
  • Doporučuji využít služeb Účetní kanceláře Kawková, s.r.o., která zpracovává více jak 20 let ekonomickou a účetní agendu firmy Falhar Optik s.r.o. bez problémů. Firma paní Ing. Kawkové je denně k dispozici. Oceňuji cenné zkušenosti, díky kterým jsem převedl firmu z fyzické osoby na právnickou s.r.o. Těším se na další léta spolupráce.

    Libor Falhar Falhar Optik, s.r.o.
  • Velmi vstřícná a ochotná paní účetní. Se vším poradí a pomůže. Spolupracujeme několik let a nemám výhrad.

    Lukáš Niemiec MECON SERVICE s.r.o.
  • S firmou Účetní kancelář Kawková s.r.o., se kterou jsme zahájili spolupráci v únoru 2017, jsme velmi spokojení. Tato účetní kancelář pro naši firmu zpracovává účetní agendu včetně zpracování a odeslání DPH, mzdovou agendu a zároveň nám vede skladovou evidenci, z níž nám podle potřeby vypracovává výstupy dle našich požadavků. Zároveň u této účetní firmy oceňujeme vstřícný a velice rychlý přístup a komunikaci. Kdykoli je možno vše konzultovat přes telefon nebo email. Veškeré dotazy, rady a informace jsou k dispozici obratem. Spolupráci s touto účetní firmou můžeme jen vřele doporučit.

    Radek Judas Nelldot, s.r.o.
  • Více jak patnáct let využívám účetních služeb Účetní kanceláře Kawková. Ocenil jsem pomoc v řešení účetních složitostí v začátcích mého podnikání a oceňuji její osobní a profesionální přístup do současnosti. Za sebe a svou společnost OPAPLAST spol. s r.o. nemohu jinak než doporučit.

    Roman Dubový OPAPLAST s.r.o. | www.opaplast.cz
Scroll up

Naše společnost zahájila realizaci projektu Vzdělávání zaměstnanců (registrační číslo projektu: CZ.03.1.52/0.0/0.0/19_097/0011905), který je spolufinancován Evropským sociálním fondem. Realizace projektu bude probíhat od 1.10.2019 do 30.9.2021.

Cíl projektu
Cílem projektu je zvýšit úroveň znalostí a dovedností našich zaměstnanců a zajistit tak soulad jejich kvalifikací a kompetencí s požadavky na vykonávaní pracovní činnosti. Do projektu bude zařazeno 10 našich zaměstnanců, pro každého z nich jsou naplánovány vzdělávací aktivity, kdy každý zaměstnanec absolvuje více než 40 hodin vzdělávání.

Dílčí cíle:
1) Zlepšení dovedností našich zaměstnanců v měkkých a manažerských dovednostech, jako jsou oblasti komunikace, týmové spolupráce
2) Zlepšení dovedností v odborných účetních a ekonomických kurzech s ohledem na současnou situaci a legislativní změny.

Upozornění