O nás



Milujete podnikání? My také. Dovolte abychom se představili.

Jsme rodinná firma a svou práci děláme s láskou a pečlivostí. Naše „Proč“ je dosáhnout zdravého fungování Vaší firmy, bojovat za Vás na finančním úřadě do posledního dechu a zanechat za sebou dobře odvedenou práci a jedině pozitivní reference. Možná si říkáte, jak jsme tyto služby schopni dodat a zda jsme opravdu tak zdatní v oboru, jak tvrdíme.

V účetnictví se pohybujeme více jak 23 let a máme radost, když můžeme našimi službami pomoci vytíženým podnikatelům. Každoročně zastupujeme naše klienty při kontrolách ze strany FÚ, OSSZ, ZP. Za uplynulou dobu jsme ještě nikdy nenarazili na problém. I přes tuto pozitivní zkušenost jsme pojištění a můžeme tak za naší práci převzít plnou hmotnou zodpovědnost.

Jistě budete souhlasit, že účetnictví je složitý proces navazující na další aspekty, jako jsou např. daně. Zde nastává problém, protože daňové a účetní zákony se neustále mění. Kdo má chuť tyto změny sledovat sám?

Díky tomu, že se pravidelně věnujeme vzdělávání, Vám zajistíme aktuální informace a cenné rady. Čeká Vás poté více času např. na večeři u rodinného stolu. Dost slibů, domluvte si s námi schůzku a přesvědčte se sami.

Kawková Klapetek

100% účetní servis včetně poradenství?

My Vám ho rádi poskytneme.

Naše tři základní otázky?

ikona

Proč?

Pro své klienty bojujeme na finančním úřadě do posledního dechu

ikona

Jak?

Neházíme čísla do počítače, my hlídáme hospodaření firmy

logo

Spolehněte se na lidský přístup.

Kontaktujte nás

Nebo si domluvte schůzku prostřednictvím níže uvedeného formuláře.

Scroll up

Naše společnost zahájila realizaci projektu Vzdělávání zaměstnanců (registrační číslo projektu: CZ.03.1.52/0.0/0.0/19_097/0011905), který je spolufinancován Evropským sociálním fondem. Realizace projektu bude probíhat od 1.10.2019 do 30.9.2021.

Cíl projektu
Cílem projektu je zvýšit úroveň znalostí a dovedností našich zaměstnanců a zajistit tak soulad jejich kvalifikací a kompetencí s požadavky na vykonávaní pracovní činnosti. Do projektu bude zařazeno 10 našich zaměstnanců, pro každého z nich jsou naplánovány vzdělávací aktivity, kdy každý zaměstnanec absolvuje více než 40 hodin vzdělávání.

Dílčí cíle:
1) Zlepšení dovedností našich zaměstnanců v měkkých a manažerských dovednostech, jako jsou oblasti komunikace, týmové spolupráce
2) Zlepšení dovedností v odborných účetních a ekonomických kurzech s ohledem na současnou situaci a legislativní změny.

Upozornění